BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 14, 2009

Top 3 Business Plan??


Alhamdulillah...A Big Thank To Allah SWT...Dr. Hidayah kol aku dngan nada gembiranya... "Akma!! Business Plan Kite Antara Yang Top 3 "..fuhh napas panjang aku.. akhirnya sistem SKMRCAS di julang martabatnya..huhu walaupon sistem aku xdek la secanggeh budak2 lain tapi akhirnya aku rase puas yg amat sgt...sistem SKMRCAS nie merupakan sistem yang mengautogenerate result budak2 sekolah rendah...sistem nie sedikit sebanyak membantu guru sekolah mempercepatkan pemprosesan keputusan murid-murid. Sistem dibangunkan dengan menggunakan perisian VB.Net dan juga SQL Server sebagai pengkalan data sistem automasi nie..

Just nak kasi korg tgk interfacenye...













Amin...InsyaAllah kalau berjaya aku akan dpt membuka kampeni sendiri..xlupa ucapan terima kasih kepada Dr. Hidayah Rahmalan yang banyak membantu...

2 comments:

AsYqEeN said...

waa..kema..neh projek tahun akhir ko kah? giler ah leyh bukak busines seniri..hu~~ suke2..kema..letak la chat box..senang nag bergosiping..jadila follower aku! samapi hati ko..huhuhu~~ datang blog aku neh

http://venusia-asyqeen.blogspot.com/

aelen said...

congratz ma..top 3 tu..bkn sng nk dpt top 3..ape kata kite celeb..u banje i prosperity eyhh.. =^_____^=